081112 - F'låt mig, ty jag har syndat!! :-(

Igår åt jag wingummi och bullar =( Är inte direkt GI godkänt. Va ju jäkligt sugen men när jag väl satt där å käka så var det inte så gott som det borde. Men ör bara att ta nya tag och att tänka på det nästan gång jag blir sugen! Men blir iaf inte lika ofta sugen på sötsaker nu när jag försöker äta så mycket GI smart som bara möjligt. Känns bara lite konstigt att äta köttfärssås men bara grönsaker till, men gott var det *smaskens*


Ikväll kommer ju C till Uddevalla... vill verkligen åka dit och träffa henne och dom andra. Men slutar kanske tidigast kl18.15 sen ska jag hem i trafiken med M... sen igenom trafiken igen så kanske kan vara i Uddevalla tidigast 20-20.30 :( Känns som lite sent.. så ska man hem sen igen på kvällen... Ja ska fundera lite till iaf. Är ju inte så ofta man får chans att träffa dom lixom.


Pyssel på gång snart igen nu med Flisan, hon har ju blivit av med sitt gips nu! =) Då kommer det bli många fina kort minsann!


Torsdag imorgon och jag är ledig! Känns rätt gött faktiskt! Ska till partihallarna å shoppa buxbom så jag kan börja på mina julkransar som jag gör varje år... ska se om jag kan få upp bilder på förra årets kransar sen ikväll. Ska till gymmet å träna å få lite schysst bränna.


Nej dax att återgå till jobbet för nu är lunchrasten snart slut.


Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0