081110 - Idag går jag som en Masai =)

Min första dag med mina nya RYN skor! Känns bra hittils men det märks att kroppen är van vid att ha potatissäck hållning. Nu klart ni undrar va sjutton är RYN skor?! Klart ni gör de =) Kolla in dessa länkar...

http://www.topphalsa.se/traningen/motionera-mera/artiklar/2008/ga-som-en-masai-med-ryn-sk/index.xml

http://www.eurosko.se/kategori/215/ryn-walking-shoes.html

Man ska få bättre kropphållning - kan ju aldrig skada, ökad balans samt en mer aktiv gång! Låter ju super... får väl se om några veckor om det gjort någon skillnad. Får J och E hålla koll på hur min hållning blir bättre å bättre ;-)


Va å shoppa lite igår på Frölunda Torg... kan berätta mer om det efter spinningen ikväll! För ikväll blir de spinning minnsan... ska försöka sola oxå så man har lite lite färg på C´s bröllop.... shit hon ska gifta sig!! Så kul!


Over and out....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0