081110 - Hello again!

 Jooo de va shoppingen ja... Var först å shoppa lite nya växter... 4st blev det iaf så på torsdag ska det planeteras... är så trött på dom gamla! Skulle helst velat ha nya krukor men sist jag var hos mormor såg jag att jag har 2 lådor där med krukor + så slängde vi 2 lådor i förra veckan så no more krukor!! (får la se hur länge jag kan hålla mig)

Hittat äntligen en turkos matta till badrummet, exakt sån modell och färg som jag letat efter i 6 mån! Blev så glad... priset vill jag inte prata om... Bild? Kanske, ska se om jag kan fixa fram det. Köpte den på Village iaf.


Sen kunde jag bara inte låta bli... visst hade ju redan köpt en klänning till Cillans bröllop men denna var sååååå mkt snyggare och satt som om den vore gjord för mig (märker ni nu att jag försöker ge mig lite mer bra samvete över detta) :-D Bild...



Köpte 2 andra saker oxå... men vet inte om jag vågra berätta hihi då kommer Kikan börja undra... men Kikan du har så mkt bra ideér å tips! =)

Som tex. att köpa skor från USA... e så superenkelt å billigt å snygga om inte annat... imorgon ska jag hämta mitt 5:e par :S



Kö till solariet idag var det oxå.... brukar det ju inte vara! Tjejen som var inne på det jag stod på tur tog ju typ 10 min på sig även efter det stängs av innan hon kom ut... så gissa... en trotsig jobbig tonåring såklart! USCH! Tur man inte var sån ;-)


Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0