081109 - hmmm *sorry*

Inte bloggat på riktigt riktigt länge nu :( f'låt.... nej jag vet det är inte alltid det hjälper med ett fölåt =)


Helgen är på sitt slutskede men man har ju fortfarande en dag kvar... ska pyssla här hemma lite... fick lite inspriation nu ihelgen, var -  måste jag vara lite hemlighetsfull med hihi. Träning blir de såklart innan man får ägna sig åt nöje denna söndagen.


Har precis fått iväg en beställning på en personlig alemanacka, http://www.personligalmanacka.se/ fick tipset av genom en god väns blogg  http://www.hemmahoskikan.blogg.se/  =)

Shit ser nu att jag inte skrivit på hela oktober... Så vad har hänt i oktober....

Ladies Night! Sååååå kul! Kvällen började med att vi gick till Heaven 23 och tog några drinkar innan det var dax för oss att gå in på Skandinavium lite lagom berusade och sätta oss å käka lite skaldjur, för mig blev det mest räkor, smakade lite på hummer var väl helt ok, men räkor är ändå bäst. Beställde in en hel å del Vin å cider... kanske lite väl mkt om man ska vara efterklok. Var hur som helst en superkul kväll med många många skratt.


Flisan bryter handleden.... ajajaj... operation å grejs illa illa... men Flisan är en strak tjej så hn klarar ju detta galant och nu börjar det arta sig och hon börjar få tillbax kraften. Och mitt upp i detta fyller ju världens bästa Flisan 30 år oxå, så du fixar hon till med partaj, kul var det, vi var kvar till näst sist tror jag =)


Halloween! Klart jag å M hade fest... tyvärr kom vi på detta lite väl sent men hälften av dom vi bjöd kom iaf. Så det blev en trevlig tillställning med rök, pris å massa massa godis!


Sen har det väl hänt en massa till sen sist jag jag skrev men måste ju göra något annat denna söndag än att skriva om det =)


Over and Out....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0