080918 - Vila clothes klänning!

Vill ha vill ha.... var på VILA butiken i Allum... hitta en så perfekt klänning men inte fanns den i ngt större än L :( Provade L passa... nästan.... fattades någon deciemeter om ryggen för att jag skulle få igen den. Frågade såklart efter strl XL men då hade den inte kommit in i de :( Visst jag är ju inte smal direkt men är ju inget fetto... har ganska stor byst och då behövs det ju lite tyg runt om :( blev så besviken.... Den var i lila med lite röda blommor på nertill.... fanns även som brun medn turkosa blommor. Om någn hittar den i strl XL... let me know! Jag köper den direkt!!! Försökt att hitta någon bild på den på nätet tyvärr utan framgång.


Fick föresten mina skor idag! Så lovely... hög klack men sköna att gå i iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0