080918 - Oj kanske ingen riktig bloggare....

... har ju inte skrivit på så länge :( Tiden bara flyger förbi!

På tisdag-torsdag då vet vi! iiiii spännande hoppas så otroligt mycket men samtidigt försöker jag att inte tänka på det och inte hoppas för mycket så man inte bli allt för besviken.


Idag är det min lediga dag! Ska bara slappa och a det skönt, ska träna, måla surfa :-)


Fick min SATC-boxen i förrgår så har glott på 3 dvd:er än så länge.. skulle tro att det blir en idag oxå :)


Frulle time it is now....


Kommentarer
Postat av: Agn

Åh, satc <3 Min kompis fick boxen, så jag lånade den en vecka och såg alla avsnitt, haha :D

2009-01-21 @ 12:21:39
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0