080912 - Jippiii!!!

Fredag idag.... så gött! Riktig fredag oxå då jag inte jobbar imorgon!

Imorgon kommer några av mina favvotjejer! Ska bli så kul att äntligen få träffa dom, va alldeldes för länge sen sist. Dom kommer neråt vid 10.30 tiden sen tar dom en kik här sen ger vi oss ut mot staden å shoppa rlite såklart. Efter det kan vad som helst hända ;-)


Sitter här å diggar till Mustasch, e riktigt bra... tänk jag är verkligen lycklig! Allt är så bra lixom. Klart man vill ju bli av med en hel del kilo och visst hade det suttit fint med mera cash varje månad men jag är lycklig!!! Finns nog bara 3 saker som kan göra mig lyckligare just nu... och vad det är kan ni klura på :-)


Har äntligen kommit på vad jag plannerat in den 4/10 oktober!! Är ju Ladies Night!! Hur kunde jag glömma?? Hade ju skrivit upp i schemat på jobbet att jag ville vara ledig men när jag läste det för 2 veckor sen kunde jag inte komma på varför jag skulle vara ledig! I lördags när jag var lite salongsberusad så kom jag på det, men morgonen efter var det som bortblåst igen. Ibland undrar man ju hur gammal man hunnit bli?!




Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0