080909 - Tisdag!

Skulle väl vilja sammanfatta denna dag som helt okej. Jobbade dock över och gick igenom ganska många ansökningar om vad för folk vi ska ta in på intervju nästa vecka. Man bröjar ju undra ibland vad det är för puckon som finns ute i detta avlånga land, skriver man tex. "Oh my fucking god" i en ansökan???? *NOT* inte i min värld iaf.


Nu ikväll har det varit mys med sambon, var knappt att jag fick komma till datorn, han är på ett riktigt toppen/gos/sällskaps humör idag =) Och det tackar man ju inte nej till.


Var faktiskt uppe imorse å träna... kändes hur bra som helst! Kom till jobbet pigg och hade redan gjort dagens träning! *stolt*


Imorgon ska jag å Hannis på Sex in The City bion - neeeej har inte sett den än... känns som alla i hela världen av det kvinnliga könet har sett den... men imorgon kan även jag joina den klubben =)


Snart dax för sängen... försöka innan midnatt ikväll oxå :)


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0