080906 - Regn, jobb, trött...

Jaha *gäsp* dax att göra sig klar då och sen jobba :( Men är ju bara 4 h så det ska nog gå bra denna gången oxå.

Efter jobbet är det raka vägen "hem" till Hedekas... 40 års festen som hägrar. Tror jag har fått mig med mig allt utan att ta med mig en hel resväska :-D man brukar ju bara använda hälften i slutändan ändå.


På söndag är det möhippe plannering hihi ska det smidas planer som bara den!

Dock så är jag ganska mycket emot dom tradtionella möhipperna där allt g¨år ut på att det ska vara pinsamt och omständigt för bruden. Det ska ju vara något kul som bruden gillar. Är väl för snäll... men så tycker jag =)


Oj klockan tickar iväg...


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0