080904 - Jäkla blåst!

Hade det inte varit för den så hade jag kunnat sett på Eric Gadd på liseberg :( Kändes inte så kul att gå dit när det är halvstorm ute. Har ju redan sett han en gång iår iaf!


Imorgon är det fredag!!! Fasen va nice... fast ju ja.... jobbar ju på lördag! Men efter jobbet åker jag och sambon upp till mina hemtrakter och ska fira min svåger som fyllde hela 40 år igår! Grattis Ulf! Så då e de dax för ett kalajs på bygdegårn. Har man ju varit på ganska många ggr :-D *tänker tillbax å ler* Kommer nog dock vara bland dom yngsta på lördag trots att man hela 28 år. Var på HM idag med Johannis för att kolla om man kunde hitta något nytt att ha på sig... men nja gick la sådär... köpte en blus och en kjol. Fattar inte varför jag köpte kjolen... var ganska mkt kärring över den, blir att lämna tillbax imorgon. Men blusen blir nog bra!

Tycker HM blivit sämre... antingen är det tråkiga basic kläder (behöver man ju det med men inte på fest), eller så är der korta tonårskjolar eller så är det kärringkläder... jisses undra hur man ska hitta ngt till en kräsen Cina.  Det är då jag får för mig att livet är mycket lättare om man har stl 36-38.

På tal om stl så på måndag ska jag minnsan sätta igång med träningen igen efter min förkylning/flensan/hosta. Då bara jag måste igång på allvar igen! Kom igång bra innan men så kom baciluskerna och förstörde allt.

 Träningsverket (stället där jag tränar) har ntligen hört mina böner och har spinning/MRL pass på morgonen nu *YES* så tisdagar och torsdagar blir de upp tidigt. Måndagar och onsdagar blir det efter jobbet! Är riktigt taggad.... hade varit trevligt om man kom ner till stl 40 iaf!


Herregud.. kom på nu om det verkligen kan vara intressant för andra att läsa sån här goja?! Ska nog läsa runt lite på andra bloggar å kolla vad dom skriver =)


Over and out!


Läste runt lite på andra bloggar hitta de denna hemsida: www.Leilei.nu  hitta då den här söra singoalla top och den fick mig att tänka på hon i dirty dancing ni vet... inte baby utan hon som är danslärare.. Penny hette hon väl?! Vet inte varför jag tänkte på just henne hehe men det gjorde jag iaf! Verkar finnas faktiskt ganska snygga kläder till bra pris på denna sida.... ska spna lite mer... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0