080903 - Äntligen hemma!

Shit asjobbig dag på jobbet, men va sjutton jag lever ju! =) Fick tjata å tjata innan min sambo kom iväg från jobbet. Vi jobbar nämligen på samma företag... den historian tar jag nog en annan gång. Iaf väldigt härligt att komma hem. Han precis att hämta mina paket på posten. Ett från Ellos med en ny jacka och ett annat med inte helt otippat ett par nya skor! Rena fyndet på ebay! 180kr med frakten! Så billigt så man bara lixom måste ha! Dessutom var dom både snygga å sköna. Bild kommer såklart ;-)


Ska försöka vänja mig av med nässprayen... bara måste de! Är så jäklans jobbigt när man blivit beroende, man blir ju lixom inte frisk *grrr* Nej dax att kolla hur man ligger till på Torncity (ett online spel),


Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0