080830 - Middag hos Bina

Ledig idag! De är ju inte fel... dock har jag ju gått hemma hela veckan men världens förkylning och hosta :( tråkigt har det varit... men hade inte orkat jobba.

Ikväll blir de desto trevligare, ska man äntligen få se hur det ser ut hos Sabina i deras nya hus! Kul kul! Ska vi laga mat å grejer... kommer bli helmysigt tror jag.


Är precis hemkommen från stan... varit och gjort av med lite pengar på pysselstuff! Hade sån tur att jag fick med min Flisan oxå och shoppa. Köpte lite nya stämplar, det var dax att uppdatera julstämplarna.


Hitta ett par underbara skor som jag köpte på ebay! Så läckra...


Dax att hämta Johannis å Emsan nu...


Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0