080825 - Fyndat!

Så grymt! Skulle träffa Flisan på stan... hon messar..."jag är på wedins" yea right.. klart man går dit. Blev ju nästan körd av sambon ända fram till dörren så det var ju ett måste... kommer ut såklart med 2 par nya skor för hela 274kr!! (halva rea priset) Snuskigt billigt! Överlycklig!

Jag och Flisan inser att vi måste gå och käka om vi ska hinna det innan bion. Inte så hungrig dock... e kass... förkylningen sätter ingång i 120 blås nu verkar det som.

Vi sätter iaf oss å käkar kanske världens goaste bakade potatis! *mums* Så var det "ät 2 betala för 1". Grymt! Men sen där tar nog vår tur slut... går till Bergakungen, är ju där vi ska på bio. Köper lite godis, men bara lite lite är ju trots allt måndag. Går in och ska sätta oss... letar efter rad 11... men det finns bara 10 rader!! Öhhh what a hell! Tror du inte på f*n att vi hamnat på fel biograf! Klantona Flisan å Cina kontrollerade allt annat förutom vilken biograf :-D Var ju bara att ösa järnet till Biopalatset där filmen snart börja, men vi han. Å vilken film!! Shit... skrattade mest hela tiden! När den var slut ville jag se om den igen =) Ni undrar såklart vilken film?! Hihi... tror ni redan gissat faktiskt.... svaret ser ni på bilden nedan! Jag säger bara se den!


Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0