vet.... länge sen sist

Har koncentrerat mig på att träna för fulla muggar, kan meddelat att det har gått bra =) är nu igång på allvar. Tränar nu 5-6ggr i veckan, känns skönt. Kör styrka, spinning, löpband och crosstrainer. Mitt första mål är vårruset, är inte så långt och det klara jag ju förra året utan nästan någon träning alls. Nästa mål är tjejvättern, skulle varit kul med  vansbrosimmet också. Sen den riktiga utmaningen är tjej lidingöloppet... men hade varit kul om man kunde hänga på C upp och springa. Går iofs inte att hänga på hennes takt men ändå.
Och för tjejvättern måste jag ha en ny cykel... har hittat denna som jag ska se om jag kan gräva fram cash till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0