Spinning!

Ikväll fick jag med mig 3 av mina härliga kollegor till spinningen, det härliga är att dom vill hänga på fler gånger. Så nu har vi skapat en spinningsklubb :D VArje tisdag kl 19 har vi träff! Känns härligt att kunna dela något som man gillar så mkt med!
Är stolt över mig själv, förra veckan träna jag varje dag förutom på torsdagen då jag tog en vilodag. Denna vecka blir de tyvärr inte de samma eftersom vi åker iväg i helgen. Men ska försöka hinna med 4 dagar iaf, ska nog inte vara några probs. Tar nog ett pass på fredag innan det är dax för avfärd uppåt landet.

Annars har det varit en del att stå i, har lite grejor jag måste kirra klart innan helgen! Helgen ja... vad händer då undrar ni ju då såklart, jo det är ju M och A bröllop!!! Ska bli så kul!!  Har tagit ledigt på fredag så då åker vi uppåt landet.

nej nu har jag nog inget mer drabbel att skriva om... finns ios säkert massor massor men allt kanske inte är kul för er att läsa =)

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Kikan

hej tjejen! Jag har en liten utmaning till dig på min blogg om du har tid och lust :)



Hoppas att allt är bra annars. Kram Kikan

2009-02-08 @ 16:19:28
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0