söndag...

.. och imorgon måndag!!! Ja va roligt... elle?!

Idag har jag varit på gymmet och förbrukat 1,5h till träning... körde bara kondition idag. Har reggat mig på en sida s om heter www.funbeat.se
Kanonsida... lägger man in sin träning så får man en överblick på hur mycket man egentligen tränar och fick ju se då att jag har tränat en hel del styrka så nu ska jag lägga om och träna lite mer kondition. Men imorgon blir det nog styrka iaf, och på tisdag är det ju spinning, ska försöka få med E på powermid oxå som är precis efter spinningen, annars får jag la gå själv.
Hitta min pulsklocka oxå... så just nu är min puls enligt den på 206... yeah right... borde nog köpa en ny :-D Skulle vilja ha en garmin 305 eller 405 men då får man punga ut med lite cash oxå, typ några tusen.

På fredag har Stig Larssons film premiär... funderar på att gå på den. Tror att den kan vara bra, var ju ett tag sen man läste boken. Brukar vara bra att man läst den tätt inpå man ser filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0