Kikans utmaning

Nu så Kikan.... ska jag ta tag i din utmaning.... shit tänk om det blir ett pinsamt kort :-D

Utmaningen lyder:

Gå in i mappen mina bilder.

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.


Då blev det denna bilden...




Hmmm blev kanske inte någon så rolig bild... och ni undrar kanske varför jag tagit kort på en gravsten?! Detta är min underbara pappas gravsten och just det här kortet är taget 17 maj 2007, 4 år och några dagar efter att han dog. Efter vi varit vid graven så åkte vi "hem" till Askeslätt och träffade några kusiner till oss på pappas sida. Var en härlig dag med massa sällskaps spel grillning ute i regnet och så klart massa skratt och prat om gamla minnen om våra pappor =)

Tyvärr kommer jag inte skicka utmaningen vidare...  utan hoppas att de av er som har en blogg gör utmaningen.  =)

Allt för idag tror jag... dax att göra sig snygg för dagen. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Kikan

Gumman, vilken fin bild. Kram Kikan

2009-02-26 @ 20:22:41
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0