Me like shopping ;-)

Var borat i Mölndals centrum i lördags, händer inte för ofta men såg en såååå snygg hissgardin i ett skyltfönster när vi tog vaccinet i fredags som det vara stod "CINA KÖP MIG" på, så jag fick strosa dit till Gretas Shop och inhandla den.... dock vet jag ju inte måttet än på fönstrena i våt nya lgh, men eftersom vi får idag tisdag så kunde jag byta om den var för stor, fanns en mindre modell att välja på oxå.


Bild lånad från Svanefors.se
Så här såg den ut, kommer att lägg upp bild sen hur den kommer att se ut i vår nya lgh.

Hitta även små hjärtat som jag ska hänga på två pinnlampor. Ni kommer få se sen ;-)



Hitta även en käck liten förvaringburk till diskmedlet, hitta jag på Cinco Present


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0