Gott Nytt År

Vill önska alla mina läsare gott nytt år! Hoppas ni får en mysig nyårsafton, själv ska jag till goa vänner i Lerum och vänta in det nya året.
Nyårslöften? Ja klart dom finns men brukar gå sådär med dom, förra året var att svära mindre... svårt att säga om det nu har blivit så men vet iaf att jag har tänkt på att svära mindre. Man säger väl att det är tankes som räknas ;-) Så året nyårslöfte får nog vara att svära ännu mindre, är ju inget fint alls med svordomar. De mesta ploppar ur mig på jobbet när jag har mindre trevliga kunder så får man gå ut på lagret och svära lite så går det över ganska fort =) Måste bara komma på något annat att göra för att få ilskan ur mig, förslag?

Ha en underbar nyårsafton!


Foto: Cina Nyår 2007/2008 - Vänersborg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott nytt år!

Jag tror du svär alldeles lagom för jag har aldrig tänkt på att du svär speciellt mkt. Men det är alltid bra att försöka komma ner så nära noll gånger som möjligt. =)

Kramar i massor!

2009-12-31 @ 13:38:16
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0