Flytt...

Ojojoj vad det tar på krafterna att flytta... ändå packa vi väldigt mycket långt innan men usch å fy, inge kul att flyttstäda. Inte bara städa föresten, man vill ju lämna det någorlunda snyggt oxå, då innebär det i min och sambos värld iaf att spackla krokhål och såna saker, så det ska spacklas, slipas och kanske tom målas. Men nu är allt klart iaf och man kan koncentrera sig på vårt nya hem!
Mn så var det ju det här  med jul oxå som nalkas.... vilket innebär jobb mellan ca 9-19 varje dag + jobb både lördag och söndag... när man kommer hem efter ett sån't pass med köpgalna kunder är man inte så pigg, man landar lätt i soffan med en mugg me glögg.
Men men vi har ju hela livet på oss att göra klart och att packa upp =) Men trivs vi... hihi jaa... sitter just nu och tittar ut på vattenfallet som är lite halvt fruset, backen är halvtäckt av snö och solen håller på att smyga sig upp, det är annat de än att de mopedister köra som tokar på gångbanan eller människor som stressar till centrum.

Något som oxå fick mig att lysa upp i förra veckan var en helt underbar bukett som jag fick av världens bästa vän Lisa! Sitter på lagret och är allmänt bitter, så kommer en av våra extraanställda med denna gigantiska bukett och säger att det var en långhårig beundrare och lämna denna till mig, trodde han skoja såklart... men så såg jag kortet, och den var ju till mig!



Tack, tack tack snälla underbara Lisa för blommorna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv cina...:)

2009-12-27 @ 00:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0