Morgonjogg

När jag kom tillbaka efter semestern så meddelar Emsan mig att hon minnsan varit ute å joggat varje morgon sen hon börja jobba efter semestern! Hur duktig e hon inte då?! Slutat röka (snart 3 mån) OCH börjar morgonjogga. Kan ju inte vara sämre jag så nu har jag press på mig att ut och jogga varje morgon, kan ju inte komma till jobbet och säga att jag inte gjort de av någon trög anledning när jag vet att hon är ute. Så det är ju bara att ställa klockan på 6.30 varje morogn och ge sig ut. Denna veckan ska vi börja med styrkaträning på gymmet oxå, får väl se vilken eller vilka dagar vi kan få ihop det.

Tack Emsan för att du puschar mig - behöver jag nu efter semestern =)


Kommentarer
Postat av: Emily

Hihi, vi är verkligen duktiga!

Tack själv, du pushar mig lika mycket! :)

2009-08-20 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0