Besök

I veckan har vi haft besök av sambons bror och hans 2 härliga barn. Vi har varit på Bushuset, Liseberg och Slottsskogen.

Bushuset var det fullt ös, även jag kröp och gick i tunnlar och gångar, varmt som i en bastu men barnen gilla när man var med och lekte såklart =)
 

Efter Bushuset begav vi oss till Kungälv och tog en sväng i till Bräckboden och köpte massor med kex och kakor, och åkte bort till Bohus Fästning och satte oss och fika där.





Liseberg - ja vad ska man säga.. det var inte bara vi där kan man säga! OMG vad folk + varmt. Dom åkte inte så mycket pga köer men vi hälsa på hos kaninerna och titta på en teater, åkte fisketuren som snurra som bara den. Kommer ihåg när vi åkte den när vi var där med grundskolan HAHA tro det blev 14ggr på raken, Monica fick gå av efter 4ggr och Cissi efter 11ggr men tror det var jag, Sarah och Anna (kan varir ngn mer) som var kvar alla 14ggr, härliga minnen! =)



Innan dom skulle med tåget så hann vi med Slottskogen oxå, hälsa på Sälma, Holme, Agnes och dom andra sälarna.
 


Ståtliga svarta svanar träffa vi på. Svarta svanar kommer ursprungligen från Australien, är ingen flyttfågel utan stannar i ett område med 100 kilometer i omkrets, föredrar sjöar med sötvatten eller bräck tvatten.


Pippi Pelikan låg och sov så sött.


Vinka hej till pingvinerna oxå. Sen blev det fotboll och glass i gräset.

Kommentarer
Postat av: Kikan

Åh, jag bara älskar sälar! De är så söta och fina. Har en mjukissäl på sängen som har följt med mig genom åren :)



Lite kul, först läste jag fel och trodde att ni varit på Bauhaus, inte Bushuset...haha!



Kram Kikan

2009-08-07 @ 20:24:49
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0