Påsk!

Så har påsken kommit! Härligt, hade sån röta att min lediga dag var idag sen har vu ju stängt fredag-måndag så blir riktigt långledig. Behöver jag känner jag, har inte motivation alls på jobbet och är bara trött. Men efter påsk hoppas jag att  det kommer tillbaka, blir så tråkigt annars :(

Jo idag är det min tur att vara påskhare! Har varit inhandlat diverse grejs för de.

Detta kommer Flisan att få idag (hon är på väg hit nu i detta nu)


Är en söt liten anka som kman kan trycka på kvackar den så roligt!  Hitta även lite småpryttlar som hon kan använda när hon pysslar med kort och halsband, åsså lite godis såklart =) Hoppas hon blir glad!

Fick ju fixa lite till min goa sambo oxå


Likadan anka fast mer killig då :) och en del av hans favvogodis.

Så här lät ankan
/>



Fick ju även köpa lite till mig själv! ;-)


Har länge letat efter en håltång men bara hittat svindyra men nu hitta jag till bra pris och fick öven en nittång på köpet, kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0