Noooostalgi!

Helt underbart med nostalgi!! Börjar man bli gammal när man dras sig till minnes vad för olika barbies man hade :-D


En sån här hade jag! Är från 1986, finns nog kvar i någon låda, kanske dock lite kortare hår och inte alla kläder kvar =)


Klart man hade denna!


Sån här fick jag utav pappa, ska berätta hur det gick till.
Kommer verkligen ihåg det som om det vore igår... satt hemma på golvet i vardagsrummet en lördag eller söndag och lekte men min koffert med massa barbies... blev så arg.. försökte fuxa till en himmelssäng till min barbie, blev så arg när det rasa hela tiden, men så kom pappa och tyckte att jag inte skulle vara så arg så han sa att han skulle köpa mig en barbiesäng, jag blev ju överlycklig! Mamma kommer och bara "Men Curth, vet vad en barbiesäng kostar?" "kan väl inte kosta många tiorna!" :-D hehe han hade inte så bra koll på sån't kan man säga... han fick punga ut med 300kr kommer jag ihåg, detta var då 1985 =) Helt underbart minne!


Denna var min finaste mörkhåriga barbie =)
Fanns jui nte så många som var mörkhåriga, nästan alla var blondisar så jag var glad när jag hitta någon som var mörkhårig oxå som man gilla.


ÅÅÅÅÅ min favvo!

Hittar hur mkt som helst när man surfar runt, då kommer minnen tillbaka om sitt liv man hade med sina barbies =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0