Min nya cykel!

Världens bästa svåger ringe och sa att min cykel hade landat i Uddevalla.... Glad blev jag minnsan. Ringde min sambo som hade bilen, han kom hem med bilen bums och hade satt på draget och hämtat cykelstället, väldens bästa e han! Love u =) Tog med mig Flisan som var på besök, vi hade käkat min nya favvorätt - hemmagjord pizza! Smaka på just denna typ att fyllning hos våra vänner i Lerum, var ju så god så jag har gjort den flera gånger efter det.



Jo så vi styrde mot Uddevalla i det fina vädret. Innan vi hämta cykeln så var vi ju tvungna att gå in på Blomsterlandet, sån här fina blommor såg vi där,


Anemon


Såna här konstiga blommor såg vi,


Okänt dock vad dom hette, stod inte :(

HItta en fin kruka som jag köpte, men jag ska ha den som ljuslykta,



Nej så var det ju dax för cykeln!! Här har vi hämtat den och fått på den på stället,



På vägen hem passa vi på att titta på den underbara utsikten,


Uddevallabron.


Lisa står och blickar ut över det härliga havet.

Men nu har jag och cykeln kommit hem, han få sova inne i lägenheten inatt, så får han träffa sina 3 kompisar i förrådet imorgon :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0