Japps...

... jag gjorde det. Tvinga mig själv upp imorse kl07.00, redan 07.15 stod jag utanför porten och började min jogging tur, solen lyste så det var faktiskt helt underbart ute. Bidde 2,5km, lagom för mig en sån tidig morgon.
Man är så knäpp... joggade förbi en busshållsplats där det stod några folk, klart man måste jogga ganska snabbt förbi... hur trög får man vara... då var jag ju så trött sen när jag kommit en bit förbi så jag var verkligen tvungen att lunka fram :-D VArför ska man höja tempot bara för att det står några trötta stackars människor och väntar på bussen!? En sak är det kanske om man är singel och mannen med stort M står där! Men spm imorse... såg verkligen inte vad det var för några stackare som stod där.... så knäppt hjärnan fungerar ibland!

Nedräkning =)
Vårruset - 13 dagar kvar
Hisingen runt - 17 dagar kvar
Blodomloppet - 34 dagar kvar 
Tjervättern - 44 dagar kvar

Om man vill få sig några härliga skratt kan man sitta och lyssna på 5 killar som försöker sig på att spela rockband :-D HAHA roligast är att höra den som försöker sig på att sjunga... härligt med glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0