Härlig dag!

Varit en hyfsat bra dag idag!

Spiningen gick fint, svettades som en tok som man ska :-D Fick besked om att min cykel är nu beställd och kommer kommer strax innan påsk eller strax efter påsk! Jiiiipppi... när den kommer är det dax för träning utomhus. Denna bidde det till slut,



Fick även mina filmer idag som jag beställt... dessa var det,



Varuhuste är ju såå kult! Ska försöka se ett avsnitt ikväll redan... har faktiskt bakat ikväll oxå... vad kan jag inte avslöja förens imorgon.

Joooo såklart.. min härliga goa kollega och kär äkta vän har startat sin blogg idag, den hittar ni här



Herregud, igår, jo då kom påskharen med ett påskägg till mig, med massa sura godisar så påskharen känner mig ganska väl ;-)

Nej Varuhuset ligger ute på bordet och skriker efter att bli sedd!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu ska jag bara se till att det blir en vana att gå in och skriva nåt =)

2009-04-07 @ 22:30:15
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0