Farligt...

... att sitta och surfa runt på massa fina smycken på lördagskvällen samtidigt som man dricker lite rött ;-) Gjorde då lite beställningar, inte som jag glömt bort heller direkt, men på tisdagen damp bestllningarna ner i brevinkastet!
Var sugen på att ha lit enya smycken så kom på att min vänn Kikan en gång visat på hennes blogg ett väldigt snyggt armband, så jag surfa runt till jag hitta det på ett ställe och beställde det + även halsbandet. Något jag kanske inte hade beställt om jag hade varit helt nykter, alltså båda delarna :-D  Bilder kommer inom kort.

Hamnade även på en annan sida som oxå hade mkt fina smycken, blev att jag beställde 2st halsband därifrån oxå, Här är bilden på ett härligt vårigt halsband,



Bilder på dom andra kommer inom snar framtid!

Dax att få in sig frulle och ge sig av till jobbet! Tjing Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0