Självplågare?!

Sitter här i köket och tittar på när sambon bakar kladdkakemuffins!! Får ju inte äta =( inte ens slicka av.. jag är fullkomligt galen i smet!
Anledning till att jag inte får testa är ju att jag fortfarande går på Cambridge... funka fint fint men är megatufft vissa dagar att hålla sig ifrån MAT, men är nu snart klar med min 3:e vecka och har gått ner över 7kg och i cm i midjan så är det mer än 10cm, så jag är nöjd. På lördag ska vi börja med upptrappning så vi kan äta över påsk. Sen efter påsk ska jag försöka mig på att gå på ren kur igen.

Nog dax att gå ifrån köket för nu är muffinsen klara och det doftar ljuvligt.... vågar inte säga vad jag skulle kunna göra för att få äta en ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så himla duktig!!!!

2010-03-26 @ 08:36:27
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Emily

Kan bara hålla med Johanna; du är superduktig!!

Daisy hejar på!

2010-03-26 @ 10:15:35
URL: http://genetiqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0