Mycket som ska fixas!

I detta nu är det 9 dagar 17 timmar och 40 minuter kvar till planet lyfter från Landvetter till Miami! Är en del att tänka på när man ska resa, iaf om man är som jag och vill ha ganska mycket plannerat och vill ha stenkoll. Men inser ju att jag inte kan ha stenkoll och det är ju ganska kul att inte ha det... =) Gäller bara att kunna släppa taget om min stenkollcell. Ja som ni säkert förstått har jag ju börjat packa, de ska packas solskydd, SKOR, kläder solglasögon, batterier, kameror å massa massa mer. =) Kan kugna er med att väskan är faktiskt inte full, bara till hälften ungefär. Det bästa med att packa tidigt är att då kan man rensa i sin packning flera gånger, så har redan plockat bort 4-5 klänningar och ett gäng linnen och några kjolar. Det som jag gör nu är att ladda upp batterier till kamererna jag ska ha med och tömma minneskorten så det finns plats till härliga bilder och filmer. Vi ska nämligen filma en videodagbok, sen återstår det ju att se om det är något material som går att visa för andra än oss själva ;-)
Det svåra är ju att vi ska besöka olika ställen med så olika temperatur, i Miami kommer det nog ligga runt 25 grader medans i N.Y kommer de kanske ligga mellan -10 och 0 grader. Känns iofs som ett ilandsproblem....




Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer bli jättekul att se en videodagbok =)

Håller tummarna för att det blir bra.

2010-01-31 @ 13:39:19
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: lisabajjafisa

jag längtar!

2010-02-06 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0