Vårrus, Paris, bröllop, dop, kalas....

Ja så ser ungefär maj ut för vår del! Precis fullt upp som det brukar vara i maj månad =) Som tur var är det inte vårt egna bröllop iaf men lika kul ska det bli för det =) Är min barndomskompis Kikan som ska gifta sig.
Vårruset är en tradition så inget man kan skippa bara sådär, Paris - ja vi vann en weekend till Paris ohlala ska bli helt underbart att få komma till Paris! *längtar* Dop - är ju min prins Ludwig som ska döpas. Kalas - ja min systeryster fyller, mammsen fyller och momor fyller ju oxå i maj, sen är det ju så att jag själv fyller, 30år oxå! Så ett härligt gäng med vänner som fyller... som sagt fullspäckad månad som väntar, sen är det ju inte helt fel att våren verkligen kommer med bestämda steg heller, älskar våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0