Danmark över dagen

Lisa Flisa fråga mig för ett tag sen om jag ville följa med till Danmark över dagen, var ju ingen tvekan på det klart man vill det =)
Så vi boka en dag, tyvärr var det ingen annan som ville med oss, så det blev tokarna Lisa och Cina bara men hae fruktansvärt kul, många skratt blev det.
Brunch var det första som stod på schemat när vi kom på båten, den hade Lisa fixat så vi fick helt gratis!! Hehe gratis e gott!


mmmm hallon....

Så när vi började bli klara så sa jag till Lisa att jag gärna ville gå och spela lite på de enarmade banditerna, hon fnös mest och undra vad det kunde vara för roligt med de, men Flisan är aldrig omöjlig så vi gick och spela, sen var det då inte jag som var mest spelsugen efter en stund utan denna galna dam...

Inga större vinster tyvärr =(

Väl i Danmark så hitta vi dom omtalade cyklarna som man kunde låna gratis dock var inte turistbyrån öppen där man skulle få nyckeln till cykeln men vi hade tur och hitta några nycklar som låg utanför turistbyrån, dock hade vi inte lika tur när vi fick se ena cykeln

NI ser ju sadeln... helt på sne! Klart man kund ändrat den OM man hade haft med sin en insektsnyckeln i handväskan, vilket inte någon utav oss hade.

Vi cykla hela långa vägen till Moby Dick, säkert hundra meter och tog oss lite fika

 
Detta bjöd faktiskt Stena på och gott var det oxå. Efter att ha turbofikat så begav vi oss med cyklarna runt huset till supermarket coh shoppa lite.

 



Känner ni ingen BONBON godiset? Ni kommer väl ihåg, kloakslam, rutten fisk, måsskithundbajs etc etc?!
Jag gillar dessa så fick ju passa på att köpa när jag var i Danmark och det är här dom finns =)

En ny orkidé fick de bli oxå, och en klara resan hem och den lever fortfarande så det ska nog gå bra det här.

Vägen hem till Sverige igen tog vi oss lite räkor att äta, gudomligt gott!

Orka inte äta upp allt trorts att det var så gott, men ni ser ju portionen, gigantiskt stor!



Tack Lisa Flisa för en härlig dag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, ja det var en rolig resa! skrattar fortfarande när jag tänker på cykeltuer.. och är sugen på att spela enarmad bandit..

2009-10-04 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0