Äntligen

Efter två förkylningar med enveten hosta så kom jag äntligen iväg till gymmet! Kändes så härligt och när man väl var där så insåg jag hur mycket jag hade saknat det. Startade försiktigt med att köra lite på crossen och sen snabb gång på löpbanden. Värmde ju upp i söndags med en långpromenix med Lisa. Ska träna någon mer dag denna vecka sen nästa tisdag ska jag nog börja på lite spinning som jag längtar efter som bara den. Är så skönt att sitta där och kämpa järnet och tävla med sig själv medans svetten droppar ner på golvet =) Ja kanske lite skadad är jag, men är så jag e. ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är inte skadad, bara motiverad =)

Hoppas på att snart kunna joina dig

2009-10-20 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0