Världens bästa kollegor!

Fredag idag, är ju alltid trevligt men för mig var det en skit fredag, ingen speciell anledning bara blv så... Men... men efter lunch kom mina 2 helt underbara kollegor och vänner med världens bästa present! 2 påsar med dragsters!!! Blev så glad att resten av dagen kändes som en härlig dans, blev tom så där äckligt trevlig mot några kunder, och det bästa av allt... huvudvärken försvann! Så ett stooooort TACK till Johannis och Emsan, ni e så gooooa.

Dagens mellanmål jag fixa till oxå va ett av de godaste jag gjort! Bestod av hallon, kiwi, banan och arlas vanliga vanilg youghurt... blev helt underbart gott!
Tränade imorse med Johannis, kändes skönt att ha det gjort men vissa på jobbet kalla mig knäpp :-D Men efter jobbet kunde jag sätta mig här med mitt gals rött och njuta med gott samvete.

Nu e det Let´s Dance final!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ville ju bara göra dig glad =)

Är ju ofta det lilla som gör det.

2009-03-28 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0