Jag har bakat mazariner =)

Jajemen visst har jag bakat mazariner. Det gick utmärkt att göra det bara att det tar lite tid efter som det är flera steg än bara blanda en smet men svårt skulle jag inte vilja kalla det som har varit allas reaktion. Goda blev dom oxå, blev godkända av mormor =)
I torsdags var nämligen mormor, mamma och en av min syster med sin son här och hälsa på så det var därför jag baka. Annars är inte jag någon bakare på det viset att jag bara bakar och lägger i frysen. Är ju på både gott och ont kanske. Finns det hemma är det ju så lätt att gå ochta sig något gott på kvällarna... jorå vet hur det är. Men ICKE! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad goda dom ser ut, duktig du är!

2009-03-15 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0