Fick ett tips...

Om att det växte massa med snödroppar utanför... så jag måste ju ut imorgon och fota! Tänk om den dära stora lampan kunde visa sig på himmlen oxå imorgon så blir ju bilderna ännu bättre =)

I helgen är det stämpel och scrappmässa, skulle ju gärna ha viljat gå dit men går jag dit så blir det ju att man råkar shoppa en del och egentligen behöver jag väl inte något, och betala 80kr bara för att gå in å titta känns ju korkat :-D Men får se hur jag gör.
Ska i vilket fall som helst träna såklart och hämta ut ett pkt med nya gardiner till vardagsrummet. Föresten har jag visat mina krukor som jag spraymåla till vita?! Ska rota här... kanske hitta ngn bild... Nej ´hittar inte... råka bara sitta å titta på en massa gamla kort så jag gav upp.

Dax att däcka i soffan snart tror jag!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Kikan

Ååååh jag vill oxå på scrappmässa....

2009-03-09 @ 18:52:02
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0